Sisällöntuotanto

Sisällöntuotanto – Laadukasta ja sitouttavaa sisältöä

Haluatko luoda sisältöä, joka houkuttelee, sitouttaa ja tuo tuloksia? Tässä kategoriassa saat vinkkejä ja keinoja laadukkaaseen sisällöntuotantoon eri kanaviin – blogeihin, verkkosivuille, sosiaaliseen mediaan ja sähköpostimarkkinointiin.

Opit, miten kirjoitat kiinnostavaa ja hakukoneoptimoitua sisältöä, herätät tunteita ja saat yleisösi toimimaan. Inspiraatiota, käytännön ohjeita ja uusimpia trendejä – kaikki yhdessä paikassa!

Tutustu artikkeleihin ja kehitä sisältöjäsi! ✍️

 

Sisällöntuotanto - Näin Luot Kiinnostavaa ja Viihdyttävää Sisältöä

 

Mikä on hyvä sähköpostin avausprosentti?

Hyvä sähköpostin avausprosentti

Mikä on hyvä sähköpostin avausprosentti – ja miksi se ei enää ole tärkein mittari? Kun puhutaan sähköpostikampanjoista, moni ensimmäisenä kysyy: ”Mikä on hyvä sähköpostin avausprosentti?” Hyvä kysymys, mutta totuus on, että vaikka avausprosentti on ollut perinteisesti tärkeä mittari, sen merkitys on viime vuosina vähentynyt. Syynä ovat teknologiset muutokset ja yksityisyyttä korostavat päivitykset, kuten Applen Mailin […]

Hyvä sähköpostin avausprosentti Read More »

Sähköpostimarkkinoinnin mittarit

Sähköpostimarkkinoinnin mittarit 3

Oletko jumissa sellaisten vanhojen tuttujen aiheiden kuin sähköpostimarkkinoinnin mittarit kanssa? Et ole yksin! Moni sähköpostimarkkinoija tuijottaa yhä tätä vanhaa tuttua numeroa kuin ennustaisi tulevaisuutta kahvinporoista. 👀 Nyt on aika katsoa eteenpäin ja siirtyä kohti tarkempia, merkityksellisempiä mittareita, jotka kertovat oikeasti, mitä sähköpostisi saavat aikaan. Sähköpostimarkkinoinnin mittarit Kun esimerkiksi Applen Mail Privacy Protection hämärtää avausprosenttien seurantaa,

Sähköpostimarkkinoinnin mittarit 3 Read More »

5 yleisintä mokaa sähköpostimarkkinoinnissa

5 yleisintä mokaa sähköpostimarkkinoinnissa

Sähköpostimarkkinointi voi olla loistava tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin – mutta vain jos teet sen oikein! Liian myyvä kieli, tylsät tekstipohjaiset viestit ja liikaa tarjouksia yhdessä sähköpostissa voivat karkottaa lukijasi ennen kuin he edes ehtivät tutustua tarjontaasi. 5 yleisintä mokaa sähköpostimarkkinoinnissa Eipä hätää! Tässä artikkelissa käydään läpi viisi yleisintä virhettä, joita sähköpostimarkkinoinnissa tehdään ja saat käytännön

5 yleisintä mokaa sähköpostimarkkinoinnissa Read More »

Miksi hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto on etu

6 syytä miksi hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto on etu

Hyvinvointiala kasvaa vauhdilla, ja yksinyrittäjät kuten energiahoitajat, henkilökohtaiset valmentajat ja muut hyvinvointipalveluiden tarjoajat kilpailevat yhä enemmän näkyvyydestä verkossa. Pienillä markkinointibudjeteilla ja rajallisilla resursseilla kilpailu suurempien yritysten kanssa voi tuntua haastavalta, mutta hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto (SEO) tarjoaa tavan tasoittaa tilannetta. Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto Monilla pienillä yrittäjillä ei ole suuria markkinointibudjetteja, joten hakukoneoptimoitu (SEO) sisällöntuotanto on tärkeä keino houkutella

6 syytä miksi hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto on etu Read More »

Hakukoneoptimoinnin haasteet yksisivuiselle verkkosivustolle

Hakukoneoptimoinnin haasteet yksisivuiselle verkkosivustolle (one pager)

Yksisivuiset verkkosivustot, eli niin sanotut ”one pager” -sivustot, ovat yksinkertaisia ja usein näyttäviä käyntikorttisivuja, jotka tarjoavat kaiken oleellisen informaation yhdellä sivulla. Hakukoneoptimoinnin haasteet yksisivuiselle nettisivulle kannattaa huomioidu etukäteen. Näiden sivujen käyttö voi olla hyvä ratkaisu yrityksille, jotka haluavat yksinkertaisen tavan esitellä palveluitaan. Hakukoneoptimointi (SEO) yksisivuiselle verkkosivustolle voi kuitenkin tuoda mukanaan haasteita, joita monisivuiset verkkosivut eivät

Hakukoneoptimoinnin haasteet yksisivuiselle verkkosivustolle (one pager) Read More »

Kuinka kauan SEO-tuloksia pitää odottaa?

Kuinka kauan SEO-tuloksia pitää odottaa?

Uuden nettisivun hakukonenäkyvyys: Kuinka kauan SEO-tuloksia pitää odottaa? Kun lanseeraat uuden nettisivun, on täysin normaalia odottaa, että sivustosi alkaa näkyä hakukoneissa ja houkutella kävijöitä välittömästi. Valitettavasti hakukoneoptimointi (SEO) ei toimi aivan näin nopeasti. Monille on yllätys, että uusien nettisivujen SEO-tulokset voivat alkaa näkyä vasta kuukausien päästä. Googlen mukaan uusien sivustojen tapauksessa näkyviä tuloksia voidaan odottaa

Kuinka kauan SEO-tuloksia pitää odottaa? Read More »

Sisällöntuotanto - Näin Luot Kiinnostavaa ja Viihdyttävää Sisältöä

Sisällöntuotanto – näin luot kiinnostavaa ja viihdyttävää sisältöä

Sisällöntuotanto on digitaalisen markkinoinnin taiteenlaji, jossa yhdistyvät luovuus, suunnitelmallisuus ja tekninen osaaminen. Sisällöntuotanto kattaa kaiken tekstistä videoihin ja blogeista jopa meemeihin – periaatteessa kaiken, mikä houkuttelee ihmisiä näkemään, kuulemaan tai lukemaan jotain ja saa heidät kiinnostumaan, nauramaan, ajattelemaan tai toimimaan. Mitä on hyvä sisällöntuotanto? Hyvä sisällöntuotanto on kuin hyvin leivottu kakku: se on tasapainoinen, hivelee

Sisällöntuotanto – näin luot kiinnostavaa ja viihdyttävää sisältöä Read More »

Scroll to Top
Saat vinkkejä n. kerran kuukaudessa

Liity listalle

Liity postituslistalle ja saat ajankohtaiset vinkit, erikoistarjoukset sekä inspiroivat valmennusideat suoraan sähköpostiisi – IT-tuesta henkilökohtaiseen kasvuun!