
Sydänmurusia markkinointiin- 3 vinkkiä
Sukella syvään päätyyn eli sydänmurusia markkinointiin teemaan, jotka on tehty nykyaikaisille markkinoijille. Oletko miettinyt, miten saisit viestisi tuntumaan vähemmän teknisiltä ja enemmän lämpimiltä viesteiltä, jotka

Kirjapiiri Anastasia 1
Tervetuloa sinkkujen verkkokirjapiiriin – keskustellaan Anastasiasta! 📖💬 Kirjapiiri Anastasia 1 🌟 Milloin? 9. helmikuuta 2025 klo 17:00–18:00 🌟 Missä? Mukavasti kotisohvallasi! Tapahtuma järjestetään verkossa, joten

Black Friday – Hitti vai huti?
Black Friday voi olla odotettu päivä sekä ostajille että myyjille. Kuluttajat innostuvat huimista alennuksista ja myyjät saavat mahdollisuuden kasvattaa myyntiään. Mutta on yksi asia, joka

Näin löydät oman dharmasi
Dharma tarkoittaa yksinkertaisemmin sitä, kuinka voit löytää sen, mikä antaa elämällesi tarkoituksen ja suuntaa. Se voi liittyä henkilökohtaisiin tavoitteisiisi, arvoihisi ja siihen, mikä tekee sinut

Hyvä sähköpostin avausprosentti
Mikä on hyvä sähköpostin avausprosentti – ja miksi se ei enää ole tärkein mittari? Kun puhutaan sähköpostikampanjoista, moni ensimmäisenä kysyy: ”Mikä on hyvä sähköpostin avausprosentti?”

Sähköpostimarkkinoinnin mittarit 3
Oletko jumissa sellaisten vanhojen tuttujen aiheiden kuin sähköpostimarkkinoinnin mittarit kanssa? Et ole yksin! Moni sähköpostimarkkinoija tuijottaa yhä tätä vanhaa tuttua numeroa kuin ennustaisi tulevaisuutta kahvinporoista.

Hyvä taso hakukoneliikenteelle? 4
Nykypäivänä mobiililiikenne dominoi netin käyttöä Suomessa ja usein jopa 80% verkkoliikenteestä tapahtuu mobiililaitteilla. Tämä on merkittävä luku, joka korostaa, kuinka tärkeää on, että sivustosi on

5 yleisintä mokaa sähköpostimarkkinoinnissa
Sähköpostimarkkinointi voi olla loistava tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin – mutta vain jos teet sen oikein! Liian myyvä kieli, tylsät tekstipohjaiset viestit ja liikaa tarjouksia yhdessä

6 syytä miksi hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto on etu
Hyvinvointiala kasvaa vauhdilla, ja yksinyrittäjät kuten energiahoitajat, henkilökohtaiset valmentajat ja muut hyvinvointipalveluiden tarjoajat kilpailevat yhä enemmän näkyvyydestä verkossa. Pienillä markkinointibudjeteilla ja rajallisilla resursseilla kilpailu suurempien