Markkinointi

Vinkkejä ja strategioita markkinointiin – SEO, some, myynti ja näkyvyyden kasvu. Löydä tehokkaat keinot erottua ja houkutella asiakkaita! 🚀

Myyntitunneli – yrittäjän taikapolku

Myyntitunneli – yrittäjän taikapolku

Myyntitunneli – yrittäjän taikapolku Kuvittele tilanne: asiakas saapuu verkkosivullesi, lataa ilmaisen oppaan ja sen jälkeen… hiljaisuus. Ei yhteydenottoa, ei ostoa, ei mitään. Kuulostaako tutulta? Tässä kohtaa astuu kuvaan myyntitunneli – yrittäjän taikapolku, joka muuttaa satunnaiset kävijät uskollisiksi asiakkaiksi. Mikä ihmeen myyntitunneli? Myyntitunneli, tai tuttavallisemmin ”funneli”, on polku (vähän kuin vuokaavio), jonka avulla ohjaat potentiaalista asiakasta […]

Myyntitunneli – yrittäjän taikapolku Read More »

Sydänmurusia markkinointiin

Sydänmurusia markkinointiin- 3 vinkkiä

Sukella syvään päätyyn eli sydänmurusia markkinointiin teemaan, jotka on tehty nykyaikaisille markkinoijille. Oletko miettinyt, miten saisit viestisi tuntumaan vähemmän teknisiltä ja enemmän lämpimiltä viesteiltä, jotka saavat vastaanottajansa hymyilemään? Markkinointi on parhaimmillaan kuin hyvin suunniteltu saunailta – ripaus lämpöä, yllätyksiä ja aidosti merkityksellistä vuorovaikutusta. Tässä artikkelissa saat kolme pientä, mutta tehokasta vinkkiä, joilla voit viedä markkinointisi

Sydänmurusia markkinointiin- 3 vinkkiä Read More »

Black Friday - hitti vai huti?

Black Friday – Hitti vai huti?

Black Friday voi olla odotettu päivä sekä ostajille että myyjille. Kuluttajat innostuvat huimista alennuksista ja myyjät saavat mahdollisuuden kasvattaa myyntiään. Mutta on yksi asia, joka voi pilata hyvänkin tarjouksen maineen: Epäreiluksi koettu hinnoittelu. Omalle kohdalleni osui juuri huonosti suunniteltu Black Friday kampanja. Ostin palvelun hiljattain ja nyt sitä tarjotaan kymmenkertaisella (10) mustaperjantai alennuksella. Menettämäni summa

Black Friday – Hitti vai huti? Read More »

Mikä on hyvä sähköpostin avausprosentti?

Hyvä sähköpostin avausprosentti

Mikä on hyvä sähköpostin avausprosentti – ja miksi se ei enää ole tärkein mittari? Kun puhutaan sähköpostikampanjoista, moni ensimmäisenä kysyy: ”Mikä on hyvä sähköpostin avausprosentti?” Hyvä kysymys, mutta totuus on, että vaikka avausprosentti on ollut perinteisesti tärkeä mittari, sen merkitys on viime vuosina vähentynyt. Syynä ovat teknologiset muutokset ja yksityisyyttä korostavat päivitykset, kuten Applen Mailin

Hyvä sähköpostin avausprosentti Read More »

Sähköpostimarkkinoinnin mittarit

Sähköpostimarkkinoinnin mittarit 3

Oletko jumissa sellaisten vanhojen tuttujen aiheiden kuin sähköpostimarkkinoinnin mittarit kanssa? Et ole yksin! Moni sähköpostimarkkinoija tuijottaa yhä tätä vanhaa tuttua numeroa kuin ennustaisi tulevaisuutta kahvinporoista. 👀 Nyt on aika katsoa eteenpäin ja siirtyä kohti tarkempia, merkityksellisempiä mittareita, jotka kertovat oikeasti, mitä sähköpostisi saavat aikaan. Sähköpostimarkkinoinnin mittarit Kun esimerkiksi Applen Mail Privacy Protection hämärtää avausprosenttien seurantaa,

Sähköpostimarkkinoinnin mittarit 3 Read More »

5 yleisintä mokaa sähköpostimarkkinoinnissa

5 yleisintä mokaa sähköpostimarkkinoinnissa

Sähköpostimarkkinointi voi olla loistava tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin – mutta vain jos teet sen oikein! Liian myyvä kieli, tylsät tekstipohjaiset viestit ja liikaa tarjouksia yhdessä sähköpostissa voivat karkottaa lukijasi ennen kuin he edes ehtivät tutustua tarjontaasi. 5 yleisintä mokaa sähköpostimarkkinoinnissa Eipä hätää! Tässä artikkelissa käydään läpi viisi yleisintä virhettä, joita sähköpostimarkkinoinnissa tehdään ja saat käytännön

5 yleisintä mokaa sähköpostimarkkinoinnissa Read More »

Scroll to Top
Saat vinkkejä n. kerran kuukaudessa

Liity listalle

Liity postituslistalle ja saat ajankohtaiset vinkit, erikoistarjoukset sekä inspiroivat valmennusideat suoraan sähköpostiisi – IT-tuesta henkilökohtaiseen kasvuun!